آخرین اخبار
کد مطلب: 124760
جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان لردگان برگزار گرديد
جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان لردگان برگزار گرديد
تاریخ انتشار : 1395/12/26 11:50:19
نمایش : 1519
برهان حسين پور معاون فرمانداري شهرستان لردگان گفت: جوانان نقش مهمي در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته اند و بايد خدمتي خالصانه و صادقانه به جوانان داشته باشيم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان برهان حسين پور معاون فرمانداري شهرستان لردگان گفت: جوانان نقش مهمي  در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته اند و بايد خدمتي خالصانه و صادقانه به جوانان داشته باشيم.
وي افزود در زمينه ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان کارهاي بسياري انجام گرفته اما هنوز کافي نيست.
ايشان ضمن اشاره به نزديکي تعطيلات ايم عيد گفت: اقوقات فراغت جوانان در تعطيلات عيد نوروز بايد جدي گرفته شود و نياز به برنامه ريزي منظم و منسجمي دارد.
در ادامه حسين زماني معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: سياست تشکيل سمن و انجوي در کشورهاي غربي کمک هاي خوبي به شهروندان کرده است و در کشور ما نيز بايد اين برنامه ها به نحو احسن اجرا گردند.
ايشان در ادامه افزودند در سال 96 به ازاي هر 5000 نفر يک سمن(ستاد مردم نهاد) انجام خواهد گرفت که بر اساس کار و خدمات ان سمن اعتبار به آن سمن تعلق خواهد گرفت.
وي در ادامه افزود: در طي ارزيابي هاي انجام شده شهرستان لردگان در بين شهرستان هاي استان هم از لحاظ تشکيل جلسات ساماندهي(9 جلسه) و هم از لحاظ اجرايي مصوبات بهترين عملکرد را داشته و حايز رتبه اول شده است.
در ادامه جلسه عيسي حسني رئيس اداره ورزش و جوانان و دبير ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان لردگان گفت : توجه به جوانا و امور آنان از وظايف مهم مسئولين مي باشد و مسئولين در اجراي پروژه ها بايد به جوانان اعتماد کرده و آنها را به کار گيرند.
وي افزود امروزه بايد به جوانان بها داد و از انديشه و فکر آنان استفاده نمود و با اعتماد به جوانان است که مي توان عرصه را براي حضور پرشور انها فراهم آورد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس